Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI UPORABE SPLETNE STRANI in APLIKACIJE BLUMA

Datum: 21. 10. 2022

Dobrodošli na spletni strani www.bluma.si, ki jo upravlja družba Bluma d.o.o., registrirano v Sloveniji z matično številko 8793522000 (v nadaljevanju »Bluma«).

Predstavljamo vam Splošne pogoje za uporabo te spletne strani in aplikacije za izdelavo dnevnika (v nadaljevanju »Splošni pogoji«). Njihov namen je predstaviti temeljne pravice in obveznosti, ki veljajo med vami kot obiskovalcem te spletne strani in uporabnikom aplikacije in nami kot upravljavcem te spletne strani in aplikacije. Za vsakogar, ki obišče to spletno stran ali se poslužuje uporabe aplikacije za izdelavo dnevnika, veljajo splošni pogoji, ki so sestavljeni v skladu s slovensko in evropsko zakonodajo. Pomembno je, da se s splošnimi pogoji seznanite v namen, da te spletne strani in aplikacije (hote ali nehote) ne boste uporabljali v kakršen koli nezakonit, protipraven, neetičen ali nedosleden namen.

V kolikor vam katera koli določba teh Splošnih pogojev ni povsem razumljiva, vam svetujemo, da se pred začetkom uporabe te spletne strani posvetujete z nami. Z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja in skupaj razrešili morebitne dileme. Za morebitna vprašanja smo vam na voljo na e-poštnem naslovu info@bluma.si. Priporočamo vam, da občasno pregledate veljavne Splošne pogoje uporabe spletne strani in aplikacije in Obvestilo o varstvu osebnih podatkov, saj navedena dokumenta skupaj tvorita dogovor med vami in nami glede uporabe te spletne strani in aplikacije.

1. SPREJETJE SPLOŠNIH POGOJEV UPORABE

V trenutku, ko pričnete s samostojno uporabo te spletne strani in aplikacije, velja, da ste se strinjali in sprejeli vsebino teh Splošnih pogojev. Ti splošni pogoji veljajo izključno za uporabo te spletne strani in aplikacije in ne urejajo nobenih drugih pravnih razmerij med vami in nami.

Splošno o spletni strani in aplikaciji BLUMA:

Bluma je spletna stran in aplikacija, ki nudi izpolnjevanje spletnega dnevnika za dojenčke in naročanje končnega produkta – izpolnjenega dojenčkovega dnevnika s strani uporabnika. Hkrati lahko na spletni strani opravite nakup bona za dnevnik.

Spletna aplikacija Bluma omogoča:

sprotno vnašanje besedila v dojenčkov spletni dnevnik,
sprotno vnašanje fotografij v dojenčkov spletni dnevnik,
sprotno hranjenje izpolnjenega besedila in vstavljenih slik,
nenehno spreminjanje besedila in/ ali fotografij,
izbiranje med različnimi grafičnimi podobami dnevnika,
izbiranje med različnimi dodatnimi tematskimi paketi,
izbor vezave končnega produkta,
oddaja izpolnjenega dnevnika v tisk,
druge novosti, ki jih občasno vnašamo v aplikacijo Bluma.

Ob tem si pridržujemo pravico do sprememb, dodajanja ali odstranitev funkcionalnosti iz spletne aplikacije Bluma brez predhodnega opozorila. O vseh novih funkcionalnostih vas bomo takoj obvestili.

2. PRAVNE DOLOČBE

Ob uporabi aplikacije Bluma potrjujete in soglašate, da ste prebrali in razumeli ter boste spoštovali te Splošne pogoje. V kolikor potrebujete dodatna pojasnila, nam prosim pišite na info@bluma.si in pomagali vam bomo.

Za uporabo aplikacije Bluma morate biti stari vsaj 18 let ter poslovno sposobni, da se zavežete skladno s temi Splošnimi pogoji in predpisi, ki veljajo v Republiki Sloveniji.

3. AVTORSKE PRAVICE

Vsebina te spletne strani in aplikacije je avtorsko delo Blume, kateri pripada avtorska pravica nad tem delom in je kot taka predmet avtorske zaščite oz. druge oblike zaščite intelektualne lastnine v skladu z veljavno zakonodajo. Besedilo in podatki na spletni strani sodijo med pravno varovano lastnino, kot tudi celotna grafična podoba z vsemi grafičnimi elementi. Hkrati je tudi ustvarjeni produkt skozi aplikacijo predmet avtorske zaščite, njegovo reproduciranje na kakršen koli način pa ni dovoljeno. Imetnica avtorskih pravic v zvezi s to spletno stranjo in aplikacijo je izključno Bluma. Kot uporabniku vam podeljujemo osebno, omejeno, ne izključno in neprenosljivo pravico do nekomercialne uporabe spletne strani in aplikacije v skladu s temi Splošnimi pogoji. Nekomercialna uporaba dovoljuje uporabo dokumentov na spletni strani le za vašo osebno uporabo. Ob tem je potrebno upoštevati dejstvo, da morajo dokumenti ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah. Zgolj izjemoma, kadar podamo izrecno pisno soglasje, se lahko kopiranje, prepisovanje, razmnoževanje, spreminjanje ali drugačno razširjanje informacij dovoli tudi v komercialne namene, npr. trgovcem, ki želijo spletno stran uporabljati v ta namen.


Vse blagovne in storitvene znamke, ki se pojavljajo na tej spletni strani in aplikaciji, so naše registrirane blagovne znamke ali pa imamo izključno pravico do njihove uporabe.

4. REGISTRACIJA

S soglašanjem s temi Splošnimi pogoji se strinjate, da so vse pravice s storitvami na spletni strani in aplikaciji Bluma, zadevna programska oprema, tehnološka orodja, vsebine in druga gradiva, ki so ustvarjena s strani aplikacije Bluma ali v zvezi z njo, izključno last Blume, ki jo bomo tako tudi varovali. Z registracijo uporabniškega računa pridobite začasno, osebno, neprenosljivo, preklicljivo in omejeno pravico do uporabe naše intelektualne lastnine v skladu s temi Splošnimi pogoji. Prepovedano je posojati, razširjati, kopirati, reproducirati, prenesti, shranjevati, prikazovati ali spreminjati naše avtorsko delo oz. intelektualno lastnino in jo uporabiti kot podlago za kakršne koli izdelke ali storitve.

Za uporabo storitev v spletni aplikaciji Bluma je obvezna predhodna registracija. Registracijo v aplikaciji Bluma izvedete tako, da si na aplikaciji ustvarite svoj uporabniški račun Bluma. Lahko se registrirate prek svojega uporabniškega računa Google oziroma Facebook ali pa ustvarite nov račun in določite geslo za dostop. Za ustvarjanje uporabniškega računa potrebujemo vaše ime in priimek ter e-poštni naslov.

Ob registraciji mora uporabnik - naročnik izpolniti spletni obrazec z zahtevanimi osebnimi podatki. Naročnik mora izpolniti podatke za osebni račun, podatke za plačilo in podatke za dostavo. Naročnik lahko svoje osebne podatke, podatke za osebni račun, podatke za plačilo in dostavo, kadarkoli spremeni v zavihku namenjenemu upravljanju računa.

Ob registraciji v sistem spletne aplikacije Bluma uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Z registracijo pridobi obiskovalec pravico do nakupa.


5. ODDAJA IN PREKLIC NAROČILA

Oddaja naročila

Oddaja naročila poteka preko spletne strani in spletne aplikacije Bluma, neprestano, vse dni v letu. Uporabnik izbira med ponujenimi izdelki v spletni trgovini in/ ali si oblikuje individualiziran izdelek preko spletne aplikacije. V času izpolnjevanja izdelka, lahko uporabnik poljubno spreminja vsebino (besedilo in fotografije). Izpolnjevanje dnevnika je prosto dostopno do 12. strani v dnevniku, na 13. strani pa je za nadaljevanje izpolnjevanja potrebno izvesti plačilo. Na tem koraku uporabnik izbere tudi način vezave. V kolikor uporabnik za vezavo izbere dnevnik v kovinskem mehanizmu, lahko ob koncu izpolnjevanja nadgradi naročilo in izbere dnevnik v šivani vezavi. Obraten izbor (iz šivane vezave v kovinski mehanizem) ni možen oz. naročniku nismo dolžni povrniti stroškovne razlike. Ob potrditvi izbranega izdelka uporabnik odda naročilo, s čimer velja, da je pogodba oz. naročilo uspešno sklenjeno. S tem je sporočilo o naročilu tudi dejansko posredovano. Podjetje Bluma celoten povzetek naročila posreduje na elektronski račun uporabnika. Po oddaji oz. potrditvi naročila ponudnik omogoči, da uporabnik nadaljuje z izpolnjevanjem dnevnika in sicer za vse preostale strani. Uporabnik lahko naročeni dnevnik izpolnjuje maksimalno dve leti od opravljenega nakupa. Ko uporabnik zaključi z izpolnjevanjem dnevnika, odda naročilo v tisk. Pred oddajo naročila svetujemo, da uporabnik natančno pregleda celotno vsebino naročila ter popravi morebitne napake. Ponudnik bo v dogovorjenem roku izdelal naročeno blago in ga odpremil. Za vsebino oddanega naročila odgovarja izključno naročnik. Besedilo in fotografije (vsebina dnevnika) se hranijo ves čas izpolnjevanja dnevnika oz. do enega meseca po zaključenem naročilu tiskane različice dnevnika. Prav tako se vsebina dnevnika hrani še 6 mesecev po neaktivnosti na projektu.

Pravica do odstopa

Naročnik - kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 15 dneh od prejema blaga, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, v kateri jasno navaja, da odstopa od pogodbe. Odstop je potrebno sporočiti na info@bluma.si ali na BLUMA, spletna trgovina, d.o.o., Bratovševa ploščad 4, 1000 Ljubljana. Kot pravočasno obvestilo o odpovedi se upošteva datum oddaje pisma ali datum pošiljanja elektronskega sporočila. Prejeto blago je treba prodajalcu vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v 15 dneh po tem, ko ste prodajalca obvestili o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe velja za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago je treba vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno, na naslov BLUMA, spletna trgovina, d.o.o., Bratovševa ploščad 4, 1000 Ljubljana. Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec priložiti tudi kopijo računa.


POMEMBNO - Preklic naročila individualiziranih izdelkov

V kolikor je končni izdelek izdelan po natančnih navodilih naročnika – kupca in prilagojen njegovim osebnim potrebam, naročnik – kupec nima pravice do odstopa od pogodbe in zanj pravica do odstopa od nakupa / pogodbe NE VELJA.

6. NAČINI PLAČILA

V Blumi si prizadevamo, da se prilagodimo tudi različnim možnostim za izvedbo plačila. Tako ponujamo dve možnosti plačila.

Plačilo s kreditno kartico (Visa, Mastercard). Ko bo aplikacija zaznala, da so bili stroški poravnani, boste lahko nadaljevali z izpolnjevanjem dnevnika in v celoti uporabljali aplikacijo ter na koncu oddali dnevnik v tisk.
Plačilo po predračunu na Blumin transakcijski račun: SI56 6100 0002 5193 575. Slednje plačilo lahko izvedete preko spletne banke ali splošnega UPN obrazca. Ko bomo zaznali, da so sredstva prispela na račun bomo omogočili, da boste lahko nadaljevali z izpolnjevanjem dnevnika in v celoti uporabljali aplikacijo ter na koncu oddali dnevnik v tisk. Čas med oddanim naročilom in odklenjeno možnostjo izpolnjevanja v aplikaciji, se pri tem načinu plačila podaljša.


7. DOBAVNI ROK IN NAČINI DOSTAVE

V Blumi bomo naročeno blago po izdelavi zapakirali v lično in ustrezno embalažo, da se izdelek med transportom ne bo poškodoval. Hkrati vam zagotavljamo, da bomo z embalažo zagotovili zaupnost narave naročenega izdelka. Naročeni izdelek bomo odposlali najkasneje v roku 20 delovnih dni od prejetega naročila, pri čemer se dobavni roki razlikujejo glede na naročeni izdelek. Če svojih obveznosti ne bomo uspeli izpolniti v roku, ker blago ne bo na razpolago, bomo poskrbeli, da bo naročnik o tem ustrezno obveščen.

Blumin partner za dostavo pošiljk je družba GLS General Logistics Systems Slovenia, logistične storitve d.o.o., s sedežem: Cesta v Prod 84, 1260 Ljubljana. V primeru, da naročnik – kupec ne prejme paketa v 20 delovnih dneh od sklenitve pogodbe, mora to sporočiti na Blumin e-naslov: info@bluma.si.

Dostava se izvrši na naslov, ki ga je naročnik navedel ob registraciji ali ob naročilu. Zaradi zagotavljanja čim uspešnejše in čim hitrejše dostave se zahteva, da kupec ob oddaji naročila poda popolne podatke o naslovu dostave in tudi kontaktno telefonsko številko. V primeru, da dostave blaga na naslovu za dostavo ni mogoče opraviti, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oziroma o poskusu predaje blaga. V primeru, da naročnik – kupec naročenega blaga ne prevzame v postavljenem roku, ponudnik izdelek na svoje stroške ustrezno uniči – reciklira. Kljub temu je naročnik še vedno zavezan k plačilu opravljenih storitev.


Stroški dostave

Stroški dostave za Slovenijo znašajo 3,10 EUR in so breme naročnika.

Stroški dostave za tujino se obračunajo po ceniku GLS za pošiljke po Evropi.

Ponudnik dostave dodatno ne zaračunava nobenih dodatnih provizij na vaše stroške. Ponudnik dostave vas bo o točnem času dostave obvestil preko elektronske pošte ali sms sporočila. Na obvestilo se odzovite, da se dogovorite za lokacijo in čas prevzema. V kolikor nimate časa, da se osebno dobite s kurirjem ponudnika, imajo pri ponudniku dostave možnost, da vaš paket pustijo na najbližji poštni enoti. Na podlagi prejetega obvestila, lahko brez težav prevzamete paket. Ponudnik dostavlja pošto v dopoldanskem času na vaš naslov. Ponudnik pokrije stroške pošiljanja, kadar je znesek naročila višji ali enak 50,00 EUR.



8. ODGOVORNOST ZA NAPAKE

Ponudnik odgovarja za stvarne napake izdelkov skladno z določili ZVPot.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov, tj. v primeru, da gre za dostavo napačnih izdelkov, naročnik dostavljene izdelke na stroške ponudnika vrne, in sicer jih na njegovem naslovu prevzame ponudnikov partner za dostavo pošiljk, družba GLS d.o.o. V kolikor dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v zakonsko določenih časovnih rokih. Potrošnik oziroma kupec mora v obvestilu o napaki, ki ga ponudniku posreduje preko elektronske pošte oziroma preko telefona, natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Napaka je stvarna, kadar:

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
je ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora ponudnik v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. V primeru, da se ugotovi, da je naročnikovo – kupčevo grajanje napake upravičeno, ima le – ta pravico zahtevati, da ponudnik:

odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim, brezhibnim ali
vrne plačani znesek.

Ponudnik ne dogovarja za napake, ki na izdelku nastanejo kot posledica izpostavljenosti naravnim vplivom (vlaga, neposredna sončna svetloba, visoka temperatura, …).

Ob upoštevanju lastnosti različnih medijev – nosilcev podatkov, ponudnik ne odgovarja za morebitna manjša barvna odstopanja, ki bi se izkazala med podatki, prikazanimi na elektronskem mediju (monitor) in podatki, natisnjenimi ali razvitimi na papirju.

Naročnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti Blumo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Naročnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Blumi omogočiti, da stvar pregleda. Bluma ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dva meseca, odkar je bila stvar izročena.

Pomembno!

Pri individualiziranih izdelkih nosi odgovornost za morebitne vsebinske in pravopisne napake (ki jih vnaša uporabnik) izključno naročnik - kupec. Prav tako je v domeni naročnika, da sam preveri kvaliteto vnesenih fotografij za ustrezen izgled v tiskani različici izdelka.

9. NAGRADNE IGRE

Organizator nagradne igre je podjetje Bluma, spletna trgovina, d.o.o., Bratovševa ploščad 4, 1000 Ljubljana. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženci nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre. V nagradni igri lahko sodelujejo fizične osebe, ki so stare vsaj 18 let. Podrobnejša navodila nagradne igre bo podjetje Bluma objavilo na družabnih omrežjih ali na svoji spletni strani.

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti ali preko družabnih omrežij.

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v treh (3) delovnih dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

10. UKINITEV UPORABNIŠKEGA RAČUNA BLUMA

Svoj uporabniški račun Bluma lahko kadar koli zaprete. Hkrati lahko vaš uporabniški račun Bluma kadar koli ukinemo po lastni presoji. Lahko ga ukinemo brez obvestila o nameravani ukinitvi, če ugotovimo, da:

ste podali neresnične, napačne ali zavajajoče podatke;
svoj uporabniški račun Bluma uporabljate ali ste njegovo uporabo tretjim osebam v nasprotju z določili zadevnih Splošnih pogojev in/ali veljavnih predpisov Republike Slovenije;
niste podali vseh podatkov, vključno z morebitnimi dodatno zahtevanimi podatki, potrebnimi za izvajanje storitev v mobilni aplikaciji Bluma;
grozi nevarnost zlorabe vašega uporabniškega računa Bluma; ali
je to potrebno zaradi preiskave nevarnosti prevare z naše strani ali razjasnitve spora, povezanega z vašim uporabniškim računom Bluma.


Po lastni presoji poslovnih razlogov lahko prenehamo zagotavljati aplikacijo Bluma, o čemer vas bomo pravočasno obvestili.

V primeru ukinitve vašega uporabniškega računa Bluma iz kakršnega koli razloga:

izbrišemo podatke o vašem uporabniškem računu Bluma razen podatkov, ki smo jih zakonsko dolžni hraniti;
preneha vaša pravica do uporabe naše intelektualne lastnine;
smo prosti vsakršne odgovornosti do vas ali tretjih oseb v zvezi z ukinitvijo vašega uporabniškega računa Bluma, prenehanjem nudenja storitev v spletni aplikaciji Bluma ali izbrisa vaših podatkov in ostalih podatkov, povezanih z vašim uporabniškim računom Bluma.

11. MOTNJE V DELOVANJU IN NEDELOVANJE STORITEV NA SPLETNI STRANI IN V APLIKACIJI BLUMA

Celotna ekipa si neprekinjeno prizadeva za nemoteno tehnično delovanje storitev na spletni strani in/ ali v spletni aplikaciji Bluma. V primeru kakršnih koli motenj, kot je na primer preobremenjenost sistema, bomo poskušali težavo čim prej odpraviti v okviru razumnih možnosti. V kolikor pri samem delovanju spletne aplikacije naletite na težavo, nam to čim prej sporočite, da lahko odpravimo vzrok okvare. Motnje v delovanju storitev na spletni strani in/ ali v spletni aplikaciji Bluma lahko povzročijo tudi različni zunanji dejavniki, na katere nimamo vpliva oziroma nad njimi nimamo razumnega nadzora, kot so ne zagotavljanje ali nepravilno zagotavljanje storitev, ki so potrebne za izvedbo storitev na spletni strani in/ ali v aplikaciji Bluma s strani tretjih oseb (npr. izpad elektrike ali prekinitev internetne povezave), protesti, izgredi, dejavniki, ki ogrožajo javni red in mir, teroristični napad ali grožnja s terorističnim napadom, požar, eksplozija, nevihta, udar strele, povodenj, potres, epidemija ali druga naravna nesreča, odpoved javnih komunikacijskih omrežij in storitev, prepoved državnega organa.

12. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Z veliko mero skrbnosti se trudimo, da na tej spletni strani in aplikaciji zagotavljamo čim bolj točne in ažurne podatke, a vas kljub temu opozarjamo, da so vsa besedila le informativnega značaja.

Spletna stran in aplikacija sta dostopni neprekinjeno (24 ur na dan, 365 dni v letu), razen v primeru višje sile ali tehničnih razlogov (npr. vzdrževanje spletne strani), ko so možne krajše motnje dostopa ali prekinitve delovanja spletne strani. V kolikor bomo načrtovali daljše prekinitve bomo obvestilo predhodno objavili na spletni strani.

Želeli bi vas opozoriti, da to spletno stran uporabljate na lastno odgovornost. Niti mi niti katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi te spletne strani, ni odgovorna za škodo in/ali izgubo dobička, ki bi lahko nastala:

zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij;
kot posledica višje sile ali dogodka, ki se mu ni mogoče izogniti, ga preprečiti ali odvrniti;
zaradi občasnega nedelovanja strani;
zaradi podatkov, pridobljenih prek spletnih povezav, ki so objavljene na naši spletni strani in niso v naši lasti.


Priporočamo vam, da zagotovite ustrezne ukrepe za varovanje svoje informacijske opreme, ki so potrebni za nemoten in varen dostop do podatkov (npr. zaščita pred vdori, zaščita pred virusi in drugo zlonamerno programsko opremo).

Vaša odgovornost

Soglašate in potrjujete, da boste povrnili vso morebitno škodo, ki bi nam, našim povezanim družbam, našemu poslovodstvu ali zaposlenim nastala zaradi vašega nespoštovanja teh Splošnih pogojev ali napačne oziroma malomarne uporabe storitev na spletni strani in/ ali v spletni aplikaciji Bluma.

Naša odgovornost

Odgovarjamo za škodo, ki vam jo naklepno ali iz hude malomarnosti povzročimo sami ali osebe, za katere odgovarjamo.

Ne odgovarjamo za:

škodo, ki jo utrpite vi ali katera koli tretja oseba zaradi napačne, nestrokovne ali zlonamerne uporabe oziroma zaradi nedelovanja ali nepravilnega delovanja storitev na spletni strani in/ ali v aplikaciji Bluma;
škodo, ki jo utrpite vi ali katera koli tretja oseba zaradi vdora, posega, virusov ali nepooblaščenega dostopa v vaš uporabniški račun Bluma;
nepričakovane napake ali pomanjkljivosti, zaradi katerih bo delovanje spletne strani in/ ali aplikacije Bluma morda oteženo ali nepravilno ali zaradi katerih storitve na spletni strani in/ ali v aplikaciji Bluma ne bodo delovale;
razpoložljivost in/ali pravilno delovanje telekomunikacijskih linij oziroma za kakršno koli škodo, ki bi vam zaradi tega nastala v zvezi s storitvami na spletni strani in/ ali v aplikaciji Bluma;
škodo ali globo, ki jo utrpite zaradi uporabe storitev na spletni strani in/ ali v aplikaciji Bluma, ki niso v skladu z veljavnimi relevantnimi predpisi v Republiki Sloveniji;
kakršne koli napake v vsebini ter pravilnosti in točnosti objavljenih podatkov na spletni strani in/ ali v aplikaciji Bluma, do katerih je morebiti prišlo zaradi časovnih neusklajenosti, napak pri vnosu ali drugih nepredvidljivih vzrokov.


13. OSEBNI PODATKI

S temi splošnimi pogoji soglašate tudi, da se v namen uporabe določenih funkcionalnosti v spletni aplikaciji Bluma včasih od vas poberemo določene osebne podatke. Za potrebe izpolnjevanja spletnega dnevnika (produkta) za čas vaše aktivnosti na projektu hranimo vaše besedilo in naložene fotografije na strežniku. Vaša aktivnost na projektu se šteje od dneva registracije do enega meseca po zaključenem projektu. Po tem obdobju bomo vaše podatke vezane na izpolnjevanje produkta trajno izbrisali. Družba Bluma, d.o.o. bo poskrbela, da bodo vsi vnešeni podatki skrbno hranjeni, z njimi pa bo upravljala le Bluma in za njo pooblaščene osebe.

V skladu s tehnološkim razvojem izvajamo razumne varnostne ukrepe za zaščito zaupnosti vaših podatkov, vašega uporabniškega računa Bluma in gesla za dostop, in sicer z namenom, da preprečimo izgubo, uporabo, spremembo ali razkritje vaših podatkov, uporabniškega računa Bluma ali pripadajočega gesla oziroma nepooblaščen dostop do navedenega.

Kljub temu ste za varovanje zaupnosti zgornjih podatkov, povezanih z vašim uporabniškim računom Bluma in pripadajočim geslom, ter za vse aktivnosti na vašem uporabniškem računu Bluma odgovorni vi. O vsakršnem razkritju vaših podatkov v aplikaciji Bluma, nepooblaščeni uporabi vašega uporabniškega računa Bluma ter kakršnih koli okoliščinah, v katerih bi obstajala nevarnost razkritja in/ali nepooblaščene uporabe vašega uporabniškega računa Bluma, ki jo zaznate, ste nas dolžni nemudoma obvestiti.

Pozorno skrbimo, da osebne podatke obdelujemo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter ostalo veljavno relevantno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov. Varstvo vaših osebnih podatkov je podrobneje opisano v odseku Varstvo osebnih podatkov, zato vam svetujemo, da si ga pozorno preberete.

14. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV

Zaradi neprestanega razvoja in izboljšav spletne strani in aplikacije so včasih nujno potrebne določene spremembe in/ali dopolnitve teh Splošnih pogojev. V navedenih primerih si pridržujemo pravico, da lahko določbe spremenimo brez predhodnega obvestila, vsekakor pa boste o vsakršni spremembi pravočasno obveščeni na ustrezen način, npr. prek e-pošte ali z objavo na spletni strani. Če vam določbe spremenjenih splošnih pogojev ne bodo ustrezale, vam svetujemo, da spletne strani in aplikacije Bluma v nadaljnje ne uporabljate ali ukinete svoj uporabniški račun Bluma. Odstop od pogodbe morate podati najpozneje 1 (en) dan pred določenim dnem začetka veljavnosti spremenjenih splošnih pogojev. Če nam do takrat ne sporočite, da se s spremembami ne strinjate, se šteje, da s spremembami soglašate. Spremembe in dopolnitve Splošnih pogojev, ki ne posegajo v vaše pravice in/ali obveznosti (npr. tipkarske napake ali očitne pomote v besedilu) lahko odpravimo kadar koli, brez predhodnega obveščanja.

15. KRŠITVE SPLOŠNIH POGOJEV

Želimo si, da vam ta spletna stran in aplikacija nudita čim prijetnejšo uporabniško izkušnjo in koristne informacije, kar bomo dosegli tako, da se stran uporablja v skladu s temi Splošnimi pogoji. Če kljub temu pride do kakršne koli kršitve teh Splošnih pogojev in/ali nepooblaščene uporabe te spletne strani, si pridržujemo pravico, da ukrepamo na način, ki se smatra kot primeren, npr. s prijavo sumov nezakonitih ravnanj ustreznim organom pregona, nadzornim organom ali drugim pooblaščenim osebam v skladu z veljavno zakonodajo. Če tako zahteva veljavna zakonodaja, bomo navedenim organom v skladu z Obvestilom o varstvu osebnih podatkov razkrili vse potrebne informacije, npr. osebna imena, e-poštne naslove, naslove IP, zgodovino iskanja in drugo.

16. KONČNE DOLOČBE

V kolikor katera koli določba v teh Splošnih pogojih ne bi bila veljavna in/ali izvršljiva, to ne vpliva na veljavnost, izvršljivost ali iztožljivost ostalih določb teh Splošnih pogojev, ki ohranijo polno pravno veljavo.

17. VELJAVNA ZAKONODAJA

Za uporabo in opravljanje storitev Splošnih pogojev spletne strani in aplikacije Bluma se uporablja pravo Republike Slovenije. Morebitne spore, nastale zaradi kršitev teh Splošnih pogojev, Bluma rešuje po mirni poti. Kadar to ni mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani, kot določa veljavno pravo.

18. STIK Z NAMI

V kolikor imate glede teh Splošnih pogojev kakršnokoli vprašanje ali pripombo, ali pa pri uporabi spletne strani in aplikacije Bluma naletite na kakšno težavo, nam to čim prej sporočite. Na voljo smo vam na e-poštnem naslovu info@bluma.si. Potrudili se bomo, da se odzovemo v najkrajšem možnem času.






BLUMA d.o.o.






VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

V namen prilagajanja vašim potrebam, si v družbi Bluma d.o.o. prizadevamo za stalni razvoj in izboljšave storitev. Za dosego teh ciljev moramo v določenih primerih zbirati in obdelovati nekatere osebne podatke.

Namen tega obvestila o Varstvu osebnih podatkov (»Obvestilo«) je, da vas seznanimo s tem, katere vaše osebne podatke zbiramo in v kakšne namene, kaj z njimi počnemo, kako skrbimo za njihovo varnost ter kakšne so vaše pravice, ki jih lahko uveljavljate v zvezi z obdelavo svojih osebnih podatkov. Varstvo vaših osebnih podatkov jemljemo skrajno resno in odgovorno. V celoti spoštujemo svoje obveznosti glede zakonite, poštene in pregledne obdelave osebnih podatkov. Svetujemo vam, da se podrobno seznanite z vsebino tega Obvestila.

Za zagotavljanje skladnosti tega Obvestila s predpisi na področju varstva osebnih podatkov si Bluma pridružuje pravico do njegovih sprememb ali dopolnitev. O spremembah vas bomo pravočasno obvestili na najustreznejši način, npr. prek e-pošte ali z objavo na spletni strani.

1. KDO JE ODGOVOREN ZA UPRAVLJANJE VAŠIH OSEBNIH PODATKOV?

Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo v skladu s tem Obvestilom, je Bluma, spletna trgovina, d.o.o. (»Bluma«), matična številka 8793522000, s poslovnim naslovom na Bratovševa ploščad 4, 1000 Ljubljana. Če imate v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov kakršna koli vprašanja ali zahteve, nam jih pošljite na info@bluma.si.

2. KDAJ LAHKO OBDELUJEMO VAŠE OSEBNE PODATKE?

Vaše osebne podatke zbiramo le, kadar je to nujno potrebno oz. ste v to privolili sami. Vaših osebnih podatkov ne bomo obdelovali, če namen oz. podlaga za njihovo obdelavo nista ustrezno utemeljena z veljavnimi predpisi s področja varstva osebnih podatkov (Zakon o varstvu osebnih podatkov, Uradni list RS št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo (ZVOP-1) ter Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (GDPR)) ter z našimi internimi politikami.

Bluma bo vaše osebne podatke obdelovala na podlagi naslednjih pravnih temeljev:

Z obiskom spletne strani https://bluma.si ste sprejeli in soglašali s Splošnimi pogoji uporabe te spletne strani ter z Blumo sklenili pogodbo in/ali ste z Blumo sklenili oziroma ste v postopku sklenitve pogodbe za uporabo spletne aplikacije Bluma, ki se uporablja kot pravni temelj za obdelavo vaših osebnih podatkov. Podatki se kodirajo in se na strežnik Blume prenašajo v zaščiteni obliki. Takšen sistem preprečuje, da bi kdor koli lahko prestregel vaše osebne podatke.

Bluma obdeluje vaše osebne podatke tudi na podlagi zakonskega pravnega temelja:

na podlagi nacionalne zakonodaje, med drugim Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo; ZVOP-1), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 68/08, 110/13, 56/15 in 63/16 – ZKUASP; ZASP) in ostalo veljavno zakonodajo,
na podlagi drugih mednarodnih pogodb ter predpisov EU, ki Blumo obvezujejo, da v določenih primerih posreduje osebne podatke posameznikov državnim organom in drugim upravljavcem za izpolnjevanje svojih ali njihovih zakonskih obveznosti ali pristojnosti.


Bluma lahko osebne podatke obdeluje na podlagi zakonitega interesa v zvezi z izvajanjem pogodb iz točke 1 tega poglavja, npr:

v statistične namene in namene zbiranja demografskih podatkov in zanimanj obiskovalcev,
za ugotavljanje težav s strežnikom in urejanje spletnih strani,
za nadaljnji razvoj ponudbe,
za zagotavljanje varnosti informacijskih sistemov,
za izboljšanje ali prilagoditev storitev posamezniku,
na podlagi drugih zakonitih interesov.
Bluma zbira osebne podatke ob obisku tudi prek piškotkov, in sicer za izboljšanje funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletne strani ter štetja uporabnikov na spletni strani. Vse dodatne informacije o uporabi piškotkov so dostopne na naslednji povezavi.


3. KAKO ZBIRAMO VAŠE OSEBNE PODATKE IN KATERE VRSTE OSEBNIH PODATKOV OBDELUJEMO?

Osebne podatke pridobivamo iz različnih virov. V večini primerov nam jih neposredno posredujete sami, tako da obiščete našo spletno stran, izpolnite spletni obrazec in/ali se prijavite na prejemanje novic. Poleg tega lahko uporabljamo tudi druge informacije in podatke, ki so dostopni ali pa so nam bili posredovani iz javnih virov (javnih registrov, baz podatkov, internetnih aplikacij, družbenih medijev). S sprejemanjem splošnih pogojev se naročnik strinja s hrambo, uporabo in obdelavo vseh posredovanih podatkov in fotografij.


Bluma obdeluje naslednje vrste osebnih podatkov:

kontaktne podatke: ti vključujejo vse osebne podatke, ki nam jih posredujete, ko izpolnite obrazec na spletni strani ali komunicirate z nami po e-pošti ali na kakršen koli drug način. Vključujejo tudi vse podatke, ki nam jih posredujete, ko prenesete spletno aplikacijo Bluma ali prijavite kakršno koli težavo, ki se pojavi med obiskom te spletne strani. V teh primerih zbiramo in shranjujemo podatke, ki lahko vključujejo vaše ime in e-poštni naslov ter ostale posredovane podatke.
Podatke o strežniku: datume in čase obiskov; obiskane podstrani; vaš naslov IP; nastavitev časovnega pasu; čas, ki ste ga prebili na našem spletnem mestu; spletna mesta, ki ste jih obiskali tik pred oz. tik po obisku naše spletne strani; posnetke zaslonov ob klikih na tej spletni strani; informacije, ki ste si jih ogledali ali iskali; odzivni čas strani; napake pri prenosih; dolžine obiskov posameznih strani in podatke o interakciji na strani.
Podatke o napravah: zbiramo podatke o računalniku ali mobilni napravi, s katero dostopate do te spletne strani, vključno z modelom, operacijskim sistemom in različico strojne opreme, spletnim brskalnikom, ki ga uporabljate, in drugimi identifikatorji vaše naprave.
Informacije o uporabi naših storitev: za ciljno usmerjanje naših aktivnosti uporabljamo podatke o tem, katere naše storitve že uporabljate, kako dolgo, pod kakšnimi pogoji in ali ste jih obdržali ali odpovedali. Vemo, kako pogosto in v katere namene uporabljate posamezne naše storitve.
Podatke o stikih z nami: Vodimo evidenco o vaših stikih z nami, zlasti o datumu (lahko tudi o času) stika in razlogu zanj. To velja za vse vrste stikov (elektronska pošta, v živo).
Podatke iz družbenih omrežij: V okviru piškotkov tretjih oseb ponujamo tudi boljšo uporabniško izkušnjo, deljenje vsebin prek različnih družbenih medijev ter prilagajanje ponudbe vašim željam in potrebam, ki so razvidne iz vašega predhodnega brskanja po spletu. Kljub vsem prizadevanjem ne moremo jamčiti za vsebino povezanih zunanjih spletnih mest ali preverjati tovrstne vsebine. Na zunanje povezave zato klikate na lastno odgovornost. Ne prevzemamo odgovornosti za nikakršno škodo ali implikacije, ki jih povzroči obisk katere koli navedene zunanje povezave. Če sledite povezavi na drugo spletno mesto, s tem zapustite naše spletno mesto in se to Obvestilo o varstvu osebnih podatkov ne nanaša na vašo uporabo drugih spletnih mest ali vaše dejavnosti na njih.


4. KDO LAHKO UPORABLJA OSEBNE PODATKE, KI STE NAM JIH POSREDOVALI? ALI BOMO VAŠE OSEBNE PODATKE RAZKRILI TRETJIM OSEBAM ALI JIH PRENESLI IZVEN EU?

Uporabniki vaših osebnih podatkov so zaposleni v Blumi, ki so pooblaščeni za obdelavo vaših osebnih podatkov, pogodbeni obdelovalci ter javni organi, drugi državni organi in nosilci javnih pooblastil, ki se jim osebni podatki razkrijejo, kadar tako veleva veljavna zakonodaja. Vašo zasebnost jemljemo zelo resno.

V določenih primerih je za izvajanje naše dejavnosti potrebna in dogovorjena pogodbena obdelava osebnih podatkov, npr. s podjetji, ki zagotavljajo delovanje naših storitev (dobavitelji in vzdrževalci programske opreme, skrbniki IT, tiskarji, tehnična podpora, pogodbeni partnerji, ki za nas opravljajo storitve analize uporabe in shranjevanja podatkov, itd.). Pogodbeni obdelovalci osebne podatke obdelujejo v našem imenu in za naš račun. Brez utemeljenega zahtevka in brez izrecnega pisnega soglasja Blume pogodbene obdelave ne smejo prenesti na pogodbene podobdelovalce.

Vaši osebni podatki so poslovna skrivnost Blume. Zaposleni v Blumi obdelujejo vaše osebne podatke v skladu s pooblastili in našimi internimi politikami. Pogodbeni obdelovalci so zavezani k varovanju zaupnih podatkov ter spoštovanju pravic posameznikov enako kot zaposleni v Blumi, zato so vaši podatki varni.

Če bomo vaše osebne podatke prenesli izven Evropskega gospodarskega prostora, bomo to storili skladno z zakonodajo varstva osebnih podatkov. To lahko storimo na različne načine, in sicer:

državo, kamor pošiljamo vaše osebne podatke, je kot ustrezno potrdila Evropska komisija;
s prejemnikom vaših osebnih podatkov je bila sklenjena pogodba, ki vsebuje Standardne pogodbene klavzule, ki jih je sprejela Evropska komisija in slednje zavezuje k varstvu osebnih podatkov;

V vseh drugih primerih nam prenos vaših osebnih podatkov izven Evropskega gospodarskega prostora na druge načine dovoljuje zakonodaja. V vseh primerih pa je vsakršen prenos vaših osebnih podatkov skladen z relevantno zakonodajo varstva osebnih podatkov.


Družabna omrežja

Podjetju in storitvam Bluma lahko sledite tudi na družabnih omrežjih preko Facebooka ali Instagrama:

Facebook: Na naši spletni strani najdete povezavo na družabno omrežje Facebook (Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland). Ko ste vpisani v vaš Facebook račun, lahko vsebine naših spletnih strani povežete z vašim Facebook profilom. Tako lahko Facebook dodeli vaš obisk naše spletne strani vašemu uporabniškemu računu. Opozarjamo, da mi kot ponudnik spletne strani ne prejmemo nobenih informacij o vsebini prenesenih podatkov in njihovi uporabi s strani Facebooka. Podrobnejše informacije v povezavi z zaščito podatkov najdete na povezavi: https://sl-si.facebook.com/about/privacy.
Instagram: Na spletni strani Bluma najdete povezavo na družabno omrežje Instagram (Instagram Inc., 1601 Willow Road, Menlo Park, CA, 94025, USA). Ko ste vpisani v vaš Instagram račun, lahko vsebine naših spletnih strani povežete z vašim Instagram profilom. Tako lahko Instagram dodeli vaš obisk naše spletne strani vašemu uporabniškemu računu. Opozarjamo, da mi kot ponudnik spletne strani ne prejmemo nobenih informacij o vsebini prenesenih podatkov in njihovi uporabi s strani Instagrama. Podrobnejše informacije v povezavi z zaščito podatkov najdete na povezavi: https://help.instagram.com/519522125107875.


5. KAKO BOMO ZAVAROVALI VAŠE OSEBNE PODATKE?

Bluma bo za zavarovanje osebnih podatkov uporabila vse organizacijske, tehnične in druge ustrezne postopke in ukrepe, da se prepreči nepooblaščeno uničenje podatkov, njihova sprememba ali izguba ter kakršna koli nepooblaščena obdelava. Ukrepi lahko med drugim vključujejo notranje pravilnike o varstvu osebnih podatkov, dodatno izobraževanje zaposlenih, interne revizije obdelovalskih aktivnosti itd. Drugi možni ukrepi so lahko tudi minimalizacija zbiranja osebnih podatkov, psevdonimizacija, transparentnost, omogočanje posameznikom, da spremljajo obdelavo, ter stalna nadgradnja varnostnih ukrepov.

6. KAKO DOLGO HRANIMO VAŠE OSEBNE PODATKE?

Obdobje hrambe osebnih podatkov je odvisno od podlage in namena obdelave posamezne kategorije osebnih podatkov. Osebni podatki se hranijo le toliko časa, kolikor je to predpisano oziroma dovoljeno ter nujno potrebno za dosego namena, v katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali. Po izpolnitvi namena bomo hranili le tiste osebne podatke, ki smo jih dolžni hraniti na podlagi zakona ali ki bi jih morda potrebovali za dokazne ali obrambne namene, če bi obstajala možnost uveljavljanja pravnih zahtevkov. Ostali podatki se izbrišejo, uničijo, blokirajo ali anonimizirajo, razen če zakon za posamezne vrste osebnih podatkov ne določa drugače.

Vaše osebne podatke, ki jih obdelujemo za pošiljanje ponudb in obveščanje o novostih, hranimo do vašega preklica oz. v vsakem primeru največ pet let od podaje soglasja. Po preteku tega obdobja vas bomo ponovno zaprosili za privolitev.

7. KAKŠNE SO VAŠE PRAVICE GLEDE OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV?

Kadar koli lahko zahtevate vpogled oz. dostop do svojih osebnih podatkov, njihov popravek ali izbris, omejite njihovo obdelavo ali pa obdelavi ugovarjate. Obvestili vas bomo, če bo ta zahteva vplivala na možnost nadaljnjega delovanja te spletne strani ali našega poslovnega sodelovanja. V določenih primerih imate tudi pravico do prenosljivosti svojih osebnih podatkov k drugemu upravljavcu. Slednje je odvisno od tehničnih zmožnosti in internih politik posameznega upravljavca.

Bluma ne prevzema odgovornosti za verodostojnost, točnost in ažurnost osebnih podatkov, ki jih posredujete. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za točnost in ažurnost vseh posredovanih podatkov.

V primeru kršitve varstva osebnih podatkov vas bomo obvestili pod pogoji, ki jih določa veljavna zakonodaja.

Vaše zahteve bomo izvršili brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu po prejemu zahteve, razen če veljavna zakonodaja ne določa drugače. Ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev se lahko ta rok podaljša za največ dva meseca. O vsakem takšnem podaljšanju vas bomo obvestili v enem mesecu po prejemu zahteve skupaj z razlogi za zamudo.

Če menite, da vaših osebnih podatkov ne obdelujemo v skladu z veljavno zakonodajo, lahko vložite pritožbo pri informacijskem pooblaščencu na elektronski naslov gp.ip@ip-rs.si oz. po navadni pošti na naslov Informacijski pooblaščenec, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana.

8. KONČNE DOLOČBE

To Obvestilo je bilo posodobljeno na spletni strani https://bluma.si in začne veljati 21. 10. 2022.


Svetujemo vam, da si poleg tega Obvestila preberete tudi Splošne pogoje uporabe, ki so objavljeni na spletni strani in skupaj s tem Obvestilom tvorijo zavezujočo pogodbo med vami in Blumo.



BLUMA d.o.o.